Monday, December 22, 2008

ORANG TERENGGANU LAMO DOH TOLOK PAS PLAWOK

komen ini dah terbit dalam blog abe mie terjah.. iaitu zuriat pas yang sedar siapa tu pas....melayu ke tidak. adakah pas ni tak ada bangsa? hanya ada agama saja? atau bangsa islam beragama islam iaitu pas.... kartun dan tolol... doremon dan shin chan mesti gelak sampai mati dengar si pas bodoh ni........bacalah komen di bawah:

terjahan yang baik abe mie.....

mari kita terjah pas pelawok hangit ni......

kelantan 38 tahun perintah makan gaji buta saja... sebab semua umno buat kemajuan kelantan. pas naikkan cukai pintu, cukai tanah, parking, naikan air kelantan yg berkarat dan semua lah naik...dan erdogan pas hanya senyum kumpul harta sesama sendiri dgn cina penang, singapora dll.....

itulah nasib org kelantan....sebab gilakan islam pas.

pas ni tak ngaku melayu sebab mereka erdogan.....dan melayau
maka elok tarik hak istimewa melayu dari mereka...sebab mereka tak melayu.

bangsa islam? bodoh dan tolol...org arab pun kata dia bangsa/ orang arab beragama islam. kita ni bangsa melayu beragama islam lah tolol.

geram sungguh otai abe mie.....

terjah lagi abe mie....sampai org kelantan tolak mereka. KT? org terengganu lama dah tolak pas.....

kemepn mereka..."org terengganu lamo doh tolok pas plawok"

2 comments:

Anonymous said...

Biasa lah PAS..Bagi dia agama adalah mainan..yang penting lakunan..dia tahu orang Melayu taat agama..cara nak tipu Melayu cakap pasal agama..Hal Haram nagi dai tak penting..yang penting elaun wakil rakyat..nak kerja tak ada kepakaran...setakat ceramah dan mengajar..sebab itu dia ntak ada polisi perancangan bangsa masa depan..banyak ke tasauf saja..tapi amalann tak ada. PAS pengkhianat bangsa..kena tolak kena buang kena cangkul..kalau tidak ramai lagi bangsa Melayu yang akan sesat dan menyesatkan.

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

betul tu sir...

pas sangup rasuah iaitu tukar agama dan kuasa melayu kerana nak jadi mb dan kerana nak jawatan dalam kabinet anuuuuaaarrr