Monday, August 25, 2008

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

Monday, August 25, 2008

Ini akibat jika Pemandu Anwar ?


Ini adalah adengan yang menyedihkan oleh seorang desperado politik yang bersubahat dengan kafir harbi iaitu DAP yang menentang negara Islam. Marilah kita berdoa kepada Allah semoga kita dijauhi oleh bala tsunami yang dibawa oleh kononnya anak permatang pauh (sebenarnya dia orang Cheruk To'kun, Parlimen Bukit Mertajam). Yang lebih hairan lagi Presiden PAS Hj Hadi tidak dibawa berunding lansung. Adakah akan bermula nasib negara Palestin di sini akibat politik fantasi seorang tokoh yang tidak pernah kenang budi UMNO dan Melayu? Kerana tokoh ini rela realisasikan Wawasan Lee Kuan Yew Singapura untuk menghapuskan dominan dan kedaulatan Melayu di Malaysia.

Mari Merdekakan kita dan kukuhkan harapan baru Malaysia bersama BN. Hapuskan tsunami hakisan kuasa Melayu, hapuskan manusia bertopeng, hapuskan manusia yang disumpah Dato' Hang Tuah!

Jangan biarkan kita jadi negara Palestin di mana Hammas dan Fatah bermusuhan sesama sendiri akibat adu domba Yahudi.
Tetapi ikutlah pimpinan Pak Lah untuk Muqaballah - SATUKAN MUHAJIRIN DAN ANSAR SEMACAM NABI LAKSANAKAN DI MADINAH. Inilah matlamat kita orang Islam, jangan terpedaya dengan adu domba talibarut Yahudi dan singapura.....

MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

SELAMATKAN MALAYSIA, SELAMATKAN ISLAM, SELAMATKAN MELAYU!


No comments: